Consuma aceasta faina daca ai digestia ingreunata

Fibrele sunt cruciale pentru o digestie corespunzătoare. De aceea alimentația ta trebuie să fie extrem de variată și să conțină alimente bogate în fibre. Fibrele ajută la absorbția paraziților, a agenților iritanți și cancerigeni din corp și stimuleză liminarea rapidă a acestora.

O alimentație bogată în fibre reprezintă cel mai bun mod de a-ți curăța organismul. Chiar dacă cerealele integrale conțin o cantitate mare de fibre, prin procesare, acestea își pierd proprietățile. De aceea în alimentația noastră zilnică sunt incluse multe produce bogate în carbohidrați și zaharuri, dar sărace în fibre.

CITESTE SI: ARDEII COPTI TE POT AJUTA SA ARZI MAI MULTE CALORII

Iată că acum există și variante mai sănătoase, cu ajutorul cărora îți poți menține o dietp zilnică echilibrată. Făina de cocos se numără printre produsele foarte bogate în fibre, cu numeroase beneficii pentru organism. În comparație cu făina normală de grâu, făina de cocos are o putere mult mai mare de absorbție. Aceasta face din ea ingredientul perfect pentru prepararea dulciurilor de patiserie și le transfomră în delicii mult mai ușoare, cu o textură mai fină și chiar mai sănătoase.

Cel mai mare avantaj al făinii de cocos este faptul că nu conține gluten. Glutenul previne absorbția totală a nutrienților din alimente și poate cauza daune sistemului digestiv. Făina de cocos este opțiunea ideală. Conform studiilor, consumul regulat poate chiar reduce riscul apariției bolilor de inimă, datorită conținutul ridicat de fibre.

Acest tip de făină este foarte bogat în grăsimi sănătoase. 100 de grame de făină de cocos conține aproximativ 9 grame de grăsimi, din care 8 grame sunt acizi grași saturați. Aceștia sunt esențiali pentru buna funcționare a organismului și te protejează de infecțiile virale și stimulează metabolismul.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *