Ce Sa Mananci Dimineata Daca Vrei Sa Slabesti

Daca vrei sa scapi de cateva kilograme sau chiar sa slabesti serios, este esential a acorzi o atentie sporita alimentatiei. Bineinteles, si sportul are un rol foarte important. Trebuie sa faci miscare zilnic, iar daca nu reusesti sa ajungi la sala fa macar plimbari in aer liber sau alergare in parc.

Dupa cum probabil ai auzit, abdomenul se lucreaza in bucatarie, Adica, mancarea pe care o oferim corpului nostru este foarte importanta in procesul de slabire. Ea poate afecta in mod pozitiv sau negativ metabolismul, ne poate ajuta sa ne simtim mai bine, sa avem energie, sau dimpotriva ne poate face sa ne simtim greoi si obositi. Tine doar de tine sa alegi alimentele potrivite.

Micul dejun este cea mai importanta masa a zilei, asa ca trebuie sa ii acordam o atentie sporita. Nu este suficient sa bem o cafea si sa infulecam in graba un covrig. Daca vrei sa slabesti, trebuie sa consumi anumite alimente dimineata. Un mic dejun plin de proteine te va energiza si iti va sustine musculatura, asadar include in masa de dimineata ouale, pe care le poti consuma alaturi de o mica salata, rosii, mozzarela proaspata sau telemea de capra.

Fructele de padure nu trebuie sa lipseasca de la micul dejun. Ele au un continut bogat in antioxidanti, nu contin mult zahar si sunt ideale chiar si pentru copii sau persoanele in varsta. Limiteaza consumul de suc de fructe, pentru ca acesta este foarte bogat in zaharuri, care nu sunt binevenite atunci cand vrei sa slabesti.

CITESTE SI: TOT CE NU STIAI DESPRE FANTASTICA VARZA MURATA

Este bine sa consumi dimineata si cereale, pentru ca ele iti furnizeaza energia necesara pe tot parcursul zilei. Uita insa de cerealele de la magazin, pline de arome si zahar si axeaza-te pe fulgii de ovaz, spre exemplu. Combina-i cu fructe uscate sau chiar fructe proaspete.

Nu uita! Chiar daca ai luat un mic dejun sanatos, pranzul trebuie sa fie consistent, iar cina poate fi un fel de mancare mai usor.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *