Ardeii Copti Te Pot Ajuta Sa Arzi Mai Multe Calorii

Toate gospodinele cumpără ardei, în special toamna, pentru a pregăti provizii de iarnă. Ardeii au extrem de multe beneficii. Toate soiurile sunt surse excelente de vitamine A și C, potasiu, acid folic și fibre. În plus, ardeii picanți dau viață mâncării, făcând-o mai aromată.

Toată lumea îi consumă, fie în formă crudă, fie copți sau adăugați în diferitele mâncăruri gătite. Totuși, puțini sunt cei care știu ce secret ascund ardeii.

CITESTE SI: CE SPUNE FORMA POSTERIORULUI DESPRE SANATATEA TA

La o analiză mai atentă a ieșit la iveală faptul că aceste legume au un conținut extrem de bogat în vitamine, minerale, antioxidanți și o substanță denumită capsaicină, cu proprietăți anticoagulante ce previn infarctul miocardic și atacul cerebral vascular.

Iată câteva motive pentru a crește consumul de ardei:

1. Ardeii conțin mai mult de 200% din doza zilnică de vitamina C. Pe lângă faptul că este un puternic antioxidant, vitamina C ajuta la absorbția corectă a fierului.

2. Ardeiul este o mare sursă de vitamina B6 și acid folic. Ambele aceste vitamine și minerale pot ajuta la prevenirea anemiei.

3. Ardeiul ajuta la menținerea unei vederi bune. Ardeiul roșu este bogat în vitamina A, care ajută la susținerea vederii sănătoase, în special a vederii nocturne.

4. Ardeiul roșu este ambalat cu antioxidanți. Efectele combinate ale vitaminei A și C creează o mare capacitate antioxidantă, iar cu licopenul în amestec, ardeiul roșu devine un super-aliment de vârf. Licopenul face roșii și ardei roșii. Ardeii roșii sunt una dintre cele mai mari legume din licopen, care sa dovedit a ajuta la prevenirea multor tipuri de cancer, inclusiv a prostatei și a plămânilor.

5. Ardeți mai multe calorii cu ardei roșii. Cercetările recente au arătat că ardeii dulci roșii pot activa termogeneza și pot crește rata metabolică.

CITESTE SI: DACA AI ACESTE PROBLEME NU CONSUMA PORTOCALE

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *